tisdag 18 juni 2013

3månader och 20dagar

Ja så "gammal" e Love nu. Tiden går så snabbt att jag har svårt att hänga med! Kan inte fatta att de är midsommar om några dagar.. (Förra året dan före midsommar fick vi ju äntligen vårt efterlängtade plus)
Love är en rolig krabat med ett jäkla humör :) han växer snabbt, men han e så fin.

Igår va jag, Jonas och Love till Maxinge för att köpa lite mer saker till Love som jag upplever tröttnat lite på sitt babygym. Eller han behöver lite mer stimulans känns de som..
Så de fick bli en ny leksak, en sängmobil som spelar en skön godnattvisa samtidigt som den visar ett bildspel i taket, vi testa den igår å när han väl kom på hur den funka så låga han så nöjt och snällt i sin säng tills han somnade.. Gullungen vår! Sen köpte vi en bumbo stol vilket jag ALDRIG trodde att jag skulle göra! Men de dumma va väl att jag köpte den här på ön, varför köpte jag den inte när jag ändå va i Sverige i en vecka?! Här kosta den ju 89€ jävligt dyrt! Så den e ju typ dubbelt så dyr här som e Sverige. Helt GALET!! Men så länge vår prins e nöjd, så ska ja va tyst.

Jonas å jag går på allt :) blir dyrt me barn för vår del. Shopoholics :)
Efter vår lilla shoppingrunda (som så vanligt i dagsläget slutar me endast saker till love) så åt vi på koppargrytan (heter de så?) då fick Love testa sitta i en egen stol. Den va ju lite för stor för honom men de funka en liten stund :) man bara ser hur de lyser bus om hela ungen! Misstänker att vi kommer få oss en riktig liten rackarunge.. Som antagligen kommer ge oss huvudvärk och massor me skratt :)

Älskade lilla barn! Du e så go :)







2 kommentarer:

  1. Vilka miner han kan göra! Han ser sådär busigt "full i fan" ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) lär få händerna fulla me denna gosse gissar jag på :)

      Radera