torsdag 27 juni 2013

Sommar..

Juni månad har snart sprungit förbi oss. Kan knappt fatta att de är juli om några dagar.
Love har fått åka båt för första gången och även bada vildmarksbad oh se gjorde vi på midsommarafton. Jonas jobbade iår så vi va ut bara vi tre till Flatholm och åt sill och potatis, hade dock glömt att ta me mig vatten att koka potatisen i :) men hade en helt sportfiskare med is och lite vatten så de gick ju ändå.. Sen kom Jonas bror ut me en flaska vatten så att vi kunde dricka nåt :)

Annars är de full fart på Love. Växer fortfarande så de knakar, han vänder sig å är väldigt aktiv. Han hålla inte alla gånger kvar i sitt babygym, ibland har man hittat han på golvet om man ställt sig i köket en stund :) vår lilla sötnos.

Längtar upp till Norrland gör ja! Men snart ska vi väl åka dit.. Lite problematiskt detta år med både barn, barnvagn, packning och hundar. Så hur vi ska få de att funka vet i tusan. Återstår att se.

Min mage e förresten galet känslig efter allt som va under graviditeten. Blir ja stressad å ledsen fräter magen bort. Fick ta omeprazol igen här om dagen. Vill undvika de då jag upplever att L inte blir helt glad i magen då ja tar de.. Alltid en vägning, ska ja har ont i magen eller han.. Försöker så klart att jag inte ska ta, men denna gång tvingades ja ta.. Känns inte ok! Speciellt inte då ja vet att han får ont..
Nej om jag skulle få nåt gjort hör hemma nu då.. Tack och lov är de lite "sämre" väder idag så Love sover sött ute. Igår va de alldeles för varmt ute! Usch... :)

Nå de va allt från oss denna gång.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar