onsdag 28 augusti 2013

Love 6 månader!

Kan ni förstå att det idag är ett halvår sen vi blev föräldrar och fick träffa vår underbara lilla son för första gången!!! Oj va tiden går snabbt!
Love är väldens finaste lilla kille, vild som attan, alltid bus i blicken. Haha vi kommer få fullt upp me denna underbara grabb. I måndags började han ta sig framåt!! Nu blir de inte en lugn stund :) å på kvällen upptäckte jag första tanden! De går undan nu. Han pratade mycket och ofta.. Han försöker att komma i sittande ställning när han ligger på mage, men han har ju aldrig suttit själv så jag hänger inte riktigt me där :) han är ett riktigt bustroll. Han har börjat öppna luckan till spisen oxå:/ såklart jätte kul när man inte får :)
Idag har Love å jag dragit på stan å köpt nya kläder åt honom å så klart måste han få lite paket.. Så han har fått lite nya leksaker, en bok och så kom gummor över me en bok från henne å guffar till Love. Så himla snällt! Nu ska jag pussas massor på min underbara halv års grabb.. Han e så go å jag e så lycklig..

1 kommentar:

  1. Härligt! Men lite skrämmande hur snabbt tiden går... Vår lilla blir 4 veckor idag, helt otroligt! Men det är ju såååå underbart att vara mamma!

    SvaraRadera