tisdag 5 november 2013

Vadå storm!!

Blev så taggad igår efter att jag sprungit så jag har bara längtat efter att dra på mig skorna idag igen.. De har regnat en del em till slut tänkte jag att lite regn inte gör nåt. Så Love fick lite ersättning å sen somna han i vagnen medans jag klädde på mig, men när jag kom ut hade de nyblivet full storm ute!! Gick en bit, men fick sen springa tillbaka in då de blåste helt hysteriskt, skulle ju aldrig våga ställa vagnen ute i skogen ifall de skulle blåsa omkull ett träd eller nåt.. Försökte hitta en plats att ställa vagnen på där de inte skulle blåsa så mycket men de va svårt! Tänkte att jag då skulle köra Olgas träningar men hann väl bara värma upp så såg jag regnskyddet på vagnen fladdra till å sen hörde jag Love skrika. Han fick ju en massa vatten i ansiktet stackarn. Så nu ligger han å jag i sängen. Skulle vilja att han sov en liten stund till då vi ska iväg sen.. Men han e motsträvig till tusen.. Får se om han somnar om. Tvivlar på de!:/

Igår lagade vi ceasarsallad till middag, å de e ju så himla gott! De skulle jag kunna äta alla dagar om jag fick :)
Nå ja, ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar