onsdag 26 mars 2014

Norrland Mars 2014

 Förra veckan åkte jag och Love tillsammans med min pappa upp till Norrland å till Farfar för att hälsa på i några dagar. De va skönt att komma bort en sväng å andas lite Norrlands luft. De va välbehövligt... Fick några blandade väder dagar där.. Vi fick en massa snö första dagen vi var där, så Love och jag testade på sparken i snön! Vilket gick jätte bra! Trodde inte han skulle ha ro att sitta stilla men de kunde han, så då kunde jag till och med sparka lite på vägen där snön va mer packad och hård.. Men sen nästa dag försvann all snö nästan =) å vi fick välrdens vår väder. Underbart!

Love körde hårt med sin Morfar och ville gärna bli buren av honom... =) När vi va i Norrland hälsade vi på lite släkt oxå, Farmors båda systrar va vi å hälsade på.. Ulla hade jag sett i somras med de va några år sen jag såg Ragna. Så de va himla mysigt..
Hade gärna stannat några dagar till... Men får väl åka upp igen snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar