onsdag 21 maj 2014

Skrivs inte så mycket.

Nej de händer inte mycket på denna sida längre. Mest för att jag inte riktigt vet va jag vill dela me mig av till andra, när ja inte styr över vem som läser. Vill man veta nåt får man helt enkelt fråga. För just nu vet jag inte riktigt va jag skall dela men mig av tex Love.

Livet rullar annars på, Love växer å är en underbar liten individ. Han e duktig å gå å springa. Svårt att fatta att han redan gått i 5 månader! Min bebis! Han e rolig, kramig, med ett jäkla humör :) bestämd ung man. Å han e så rolig.

Annars älskar jag mamma livet, vilken underbar tid i livet där man får uppleva sitt barn utvecklas, de e så häftigt!

Mer då.. Är trött på folk som låssas... Trött på att av den som försöker ses... Trött på folk som inte ger tillbaka.. Trött på falskhet. Ja, å allt de där :)

Nåt mer... Väntar på Mikaelas bebis :) vill snusa bebis snart. Men får vänta lite till innan de e dax.

Nej de va allt för denna gång.
Nu ut i solen å njuta en stund;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar