fredag 30 maj 2014

Funderingar...

Jaha så var de fredag igen! Veckorna går å på söndag är de redan Juni!!! Juni!!! Shit va tiden går snabbt. På måndag är de alltså ett år sen vi döpte Love.. De va en varm å vacker dag.

Har haft några funderar dagar. Å ja har sagt de förut, men de e lite tråkigt/jobbigt att inte ha sin familj här när man fått barn. Jag är inte den som är avundsjuk av mig, va tjänar sånt trams till lixom.. Men är de nåt som gör mig lite avundsjuk å lite ledsen så är de när folk får barn å har mor- och farföräldrar som typ "slåss" om att få ha sitt barnbarn. Inte bara för att föräldrarna skall få lite tid utan för att barnet oxå skall känna sig älskad av alla i familjen. Att barnet känner sig speciell å älskad. Jag vill å önskar att Love ska ha en fin å bra relation med alla och att han skall känna sig älskad av alla!

Så på söndag åker Love å jag till Sverige, för lite familjetid, så att han oxå lär sig att inte bli allt för mammig eller pappig. Så att han får lite extra mycket kärlek.. Å på torsdag skall vi gå på min lillebrors student, så vi får familje tid å även träffa lite släkt i nästan en hel vecka.
De blir bra för Love! :)

Bokade in han å mig på första båten på söndag å bokade även frukost för oss :) så han å jag får en mysig resa över me en massa god frukost så att tiden går snabbt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar