söndag 15 juni 2014

Förre veckan...

Ja förra veckan va jag hela veckan i Sverige hos min pappa. Å va skönt att komma bort å få lite "hjälp" med Love. Hela tiden nån som va me han, lekte, skojades å kramades å bara myste. De är nog både uppskattat av Love och mig. Väl i Sverige passade jag på att klippa mig, å pappa passade Love i Täby centrum medans jag fick håret kapat. Å direkt när vi kom till pappa och Anna bestämde dom sig för att vi skulle åka å köpa leksaker så att de skulle finnas där när barnbarnen kommer på besök. Oxå väldigt uppskattat så att man inte behöver släpa med sig precis allt varje gång man åker dit.

Så nu finns de pool å leksaker där :)

Hade som sagt va himla skönt när vi va borta, lite jobbigt att sova i samma rum som Love ;) men annars hade vi de bra. Va till min faster på middag oxå så då fick ja även träffa bror me familj å ena kusinen. Å sen tog min lillebror studenten så de va vi på. Stolt storasyster som man är så lipade man ju lite :)
Han va så stilig i sin kostym å sin studentmössa. På mottagningen där blev de att träffa lite mer släkt. Min mormor som jag inte sett sen en begravning 2011... Sorgligt! Men oj va gammal å glömsk hon blivit fast hon inte ens e gammal.. Verkligen tragiskt att se.. Ledsamt.

Är iaf glad att Love å jag kom oss iväg så att Jonas fick jobba ikapp lite utan att behöva ha dåligt samvete över att Love å jag har "tråkigt" ensamma hemma.. Å Love fick lite släkt sammanhållning som ja så saknar..

Så de va toppen. Norrland blev oxå bokat, så nu längtar jag efter en familje semester å en tripp till mitt kära Norrland <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar