lördag 28 juni 2014

Skit kväll..

Hade en sån himla skit kväll igår! Bägaren rann över åt alla håll å kanter. Kattungarna hade gjort jävulstyg som jag inte ens vet hur ja skall rätta till, ja va så trött att jag kunde ha svimmat, kände att jag hade ett fåtal tinnar att få in tvätt, hänga upp tvätt, hinna slänga in sofföverdragen i maskin, tvätta upp dynorna i soffan på nåt vis, gå ut me hunden, love skulle vilja leka ute å huset ser ut som ett bombnedslag... :( ja ville bara lägga mig å grina... Å de gjorde jag oxå!! Å skönt va de.. Att gråta ut den frustration ja kände.. Gråta ut saknaden av en närstående släkt som vill ge en hjälpande hand när man behöver den som bäst. Jag måste sluta älta de där nu.. Nu skall ja skita i det! Vi har världens finaste unge å vi älskar han mest av allt.. Min vän å Loves gudmor hörde av sig å fråga om jag ville ha hjälp igår. Så tacksamt å omtänksamt att nån sträcker ut handen när de känns tungt.. Även on ja tackade nej så vet jag att jag alltid kan vända nig till henne å hon ställer upp om hon kan.

Kände att jag behövde andas ut lite igår så jag klädde på Love å så hoppa vi på cykeln för att få lite frisk luft.. Grannfrun hängde med på en runda så då fick man prata av sig om allt som kändes piss dör stunden... För de e ju de va det är.. Piss för stunden...
Så de va skönt att få lite frisk luft å lite samtal..

Idag är en ny dag med nya tag! Å jag hoppas på en bra dag.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar