måndag 7 oktober 2013

Ännu ett steg framåt!

 Oj oj va de går undan.. I helgen stod jag inne på wc å speglade mig lite, jag hör då Love i bakrunden hela tiden hur han "pratar" men plötsligt låter han så himla glad så jag vänder mig om och ser då detta!!! Han har själv tagit sig upp å stod med hjälp av stolen!

 Min örsta tanke va så klart: VART ÄR KAMERAN??? Ser då min mobil på vardgasrumsbordet, men den kan jag ju inte ta för då tvingas jag gå förbi honom å då lär han vända sig å falla... Men jag måste ju fånga de på bild! Tack å lov för att jag kom på att lilla kameran va i skötväskan som låg i tamburen =) så snabbt slira dit efter den å visst hann jag ta kort =)


Vilken ivrig liten kille vi har.. Bör tilläggas att han e sjuk å hade feber oxå.. Men usch nu kommer man ju va orolig för alla fall han kommer att göra.. Stackars lilla huvud.

Men han va då alltså 7 månader och 6 dagar då han första gången ställde sig upp...

Mamma å pappa e så stolta över dig vårt lilla mirakel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar