torsdag 3 oktober 2013

Finaste lilla prinsen..

Han är nu lite över 7månader.. Har sagt de förut å säger de igen.. Vart tog tiden vägen? De har gått så himla snabbt! Min föräldrar ledighet är snart slut:( men bi har bestämt att jag ska va hemma till mitten av oktober nästa år.. Sen får Jonas va hemma några månader.. Fy va hemskt att behöva lämna honom på dagis eller dagmamma när han bara skulle va 9månader! Herre Gud jag skulle gå sönder! Jag vill inte missa en sekund av hans häftiga utveckling!

Han är iaf den busigaste lilla kille ja vet om. Full fart på våran grabb hela tiden! Inte en lugn stund! :) men jag antar att de e lugnt nu när han inte kan gå.. Haha undrar va som händer då? Koppel:)
Han får mig att skratta alla dagar. Han har ett speciellt skratt när han gör nåt som e busigt eller nåt han inte får.. De låter så underbart! Han e så full av liv å de är så underbart att se. Jag älskar han så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar