lördag 1 februari 2014

1:a Februari


Så va vi inne i Februari månad... Månaden då våran fina son kommer att fylla 1 år!!!!! Jag kan inte fatta de! Vart har ett helt år tagit vägen? De har gått så himla fort! Stanna upp tiden lite, snälla!
Love är så himla duktig, han går redan så de e full fart på honom.... Efter julen började han öva mera, å ganska sanbbt så börja han gå mer och mer, så han går nu mer än han kryper.. Jag hade gissat att han skulle gå när han va 10 månader och jag hade rätt.. Under sin 10:onde månad började han gå..
Han är så full av energi! Full fart på honom jämt.. Har ett jäkla humör =) Han e gosig å bara helt underbar.. Visst finns de stunder som är lite mer jobbiga, men vem har ett helt perfekt liv? där allt är perfekt och bra..
Jag är så lycklig över vår fina son! Han e de absolut bästa vi har! han firade sin 11 månader dag me en sleep over hos gummor och guffar.. Å de hade gått bra.. Våra stora kille..

Vi har börja planera hans rum oxå och här om dagen va jag å beställde tapet!! Börjar bli dags för vår gosse att få ett eget rum..

Nej nu skall jag gå och lägga mig och lyssna på hans andetag och sova gott inatt...

Love vi älskar dig! Vår fina lilla prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar