torsdag 27 februari 2014

På BB för ett år sen..

Tänk idag för ett år sen låg vi på BB å vänta och vänta och vänta på att jag skulle öppna mig så att vi skulle få träffa vår bebis. Kan inte säga att ja kämpa så hårt, för ja va så bra bedövad så de va mest att vänta.. De va några smärtsamma timmar på dagen innan ja till sist gick epiduralen, men efter de va ja ju nästan helt smärtfri så de va mest att bara vänta.. Minns att vi låg å kika på film jag och Jonas på paddan :) men de skulle dröja några timmar till innan vi skulle få se vårt mirakel som under natten kom me akut snitt.. Inget akut och dramatiskt över den situationen.. Åh jag blir helt tårögd och lycklig när jag tänker tillbaka på den dagen, kvällen och natten..
Den mest häftiga dagen i mitt liv.

Å nu skall jag krama på min 11 månaders kille, innan han inatt blir 1år!! :) älskade lilla Love, vart tog detta år vägen!? Du förgyller våra dagar, å vi älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar