söndag 10 juni 2012

Ingen direkt värme

Nej de är fortfarande ingen direkt sommar värme. Börjar längta efter värme så att man kan va ute i kjol och linne. Sitta ute och fila utan att känna alla kalla vindar. Annars då, har lite krämpor jag slåss mot. Är sjukskriven nu, men hoppas att jag skall börja må bra snart. Imorse hade jag ett hemskt bakslag med hemsk smärta.. Orkade iaf gå en promenad på några hundra meter till grannen som hade öppet hus i sin lilla "butik". Vet inte va man kallar de riktigt:) men hon säljer kläder, smycken, väskor, skor m.m. jag köpte ett halsband och ett mobil skal till min iPhone:) bling, bling.

Nå ja har inte så mycket att berätta just nu, önskar jag snart blir av med mina krämpor, att de blir varmt så att jag kan bada, att jag får semester och kan njuta av min ledighet! Och att man kunde spola fram tiden typ två veckor så kanske några av mina önskningar ovan faller in. Då har jag iaf semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar