torsdag 21 juni 2012

Midsommar imorgon!

 Ja imorn är det alltså midsommar igen. Jag har semester och får fira den.. Helt rätt då jag jobba nyår=) I år kommer vi att vara på Flatholm och fira.. Blir väl ganska lugnt har vi tänkt.. Vi bjuder in till en sill lunch och kaffe och tårta på dagen.. Gud va jag längtar efter sill och nypotatis!!=) Fasen va gott de skall bli!

 Förra året på midsommar va ju i Järsö och hade två dagars festligheter..

Då åkte vi även till Niska och åt plåtbröd på midsommardagen.. Och de va så mysigt där och så gott! De har ju bytt plats i år så de är väl inte lika mysigt där skulle jag säga!

Imorn när vi åker ut till Flatholm får jag köra vattenskoter!=) Första gången jag får testa köra nya... Skoj!=)

Oj nu kom jag på att biljetterna till Swdish House Mafia snart släpps (om några dagar) vill ha biljetter.. Hur skall jag komma ihåg? jag glömde ju Rihannas blijett släpp men hade ju tur och fick tag i biljetter ändå. Men kan tänka mig att dessa säljs slut ganska snabbt.. Får se om jag kommer ihåg.

Nu skall jag gå ut och plantera mins sista blommor så att jag får nån ordning på altanen..
Sen skall jag laga gubbrör idag oxå.. mm svartbröd och gubbröra... Så jäkla gott!
Nå ha en bra dag i solen. Glöm inte att smörja in er.. De gjorde inte jag igår och jag ser för jäklig ut. Så idag blir de en långärmad tröja för att skydda mina brända armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar