fredag 15 juni 2012

LONDON baby, London!

Tjohoooo!!! Satt just och tyckte synd om mig själv för att jag inte får träna och för att jag börjar bli uttråkad! Lyssna på en härlig låt som fick min att längta utomlands, en resa till Mallorca en vecka hade jag verkligen inte tackat nej till och jag skulle få någon med mig!
MEN för några minuter sen skrev min bonus mamma på facebook att hon nu hade bokat en London resa till mig och min lillasyster!!!! Jaaaaaaaaaa=) Nu har jag nåt att längta efter, nåt att se fram emot.. Jag älskar att ha saker att se fram emot, de gör livet lite enklare de dagar som livet känns tungt!
Min syster fyller ju som sagt va 18år i Augusti så i början av September bli London resan av.! Nu har jag höga förväntningar! Va roligt det skall bli!! Jag och syster yster skall iväg på äventyr=)
Tack, tack, tack!

4 kommentarer:

  1. Gu vad skojj med London! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de skall bli riktigt skoj. Skönt att ha nåt att längta till=)

      Radera
  2. Härligt! Ja visst är det roligare när man har något att vänta på :) :)

    SvaraRadera