tisdag 19 juni 2012

Semester

Ja då har semestern börjat. Igår va de helt ok väder men idag är de regn. Min förkylning har nu varat i 13 dagar!!! Den har även satt sig i båda öronen, hör dåligt och de gör lite ont. Undrar om ja kan ha fått öroninfammation? De va väl 100år sen man hade nåt sånt..

i Söndags på plockade jag i sista sekund lite liljekonvaljer! Dom va nästan alla utslagna och "döda" men ett gäng någorlunda pigga hittade jag iaf=) Så nu doftar det gott här hemma.
Funderar på om jag skulle ta och baka lite idag när det ändå regnar.. Kan ju va gott med lite kanelbullar=) Onyttigt, men gott.. Lchf kör jag inte längre då jag inte riktigt fick min mage att fungera av de=/ Så nu kör vi "vanlig" mat igen. Men man kan väl säga att vi sen ett år tillbaka nästan har plockat bort de mesta va kolhydraterna i maten, så lite mindra kolhydrater blir det iaf.. Alltid nåt..

Nej nu skall jag dammsuga, den vita hunden (Ronja) är inne i sin tappa pälsen period, och herre gud va den hunden kan håra!!!! De e fan helt otroligt, och de spelar ingen roll om man dammsuger sent på kvällen för på morgonen när an stiger upp är de fan hår över hela golvet.. Suck..Känns så extrem otacksamt att städa när det är så.. Men men va göra..

Midsommar är om bara 3 dagar oxå! Hjälp var tog tiden vägen?? Måste planera inköpslista så att jag kan handla imorn när jag varit till sjukhuset. Ville helst inte stå i dessa midsommar köer där folk handlar som om de vore jordens undergång=)
Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar