söndag 17 juni 2012

På måndag..

På måndag börjar min semester om inte min sjukskrivning fortsätter.. Har redan varit sjukskriven i 10 dagar.. Men imorn skall jag till läkare igen och så får vi se va han säger efter det.. Jo just de måste även komma ihåg att jag måste till sjukhuset tidigt imorn för att ta prover, eftersom att jag för snart två veckor sen "råkade" bli sjuk när jag va i Finland och blev inlagd på sjukhus där. Så det är väl bara att hoppas på att man inte blivit smittad av nån sjukhussjuka eller va de är.=)
Ps bli aldrig sjuk i Finland om du inte kan Finska.. De va faktiskt jobbigt när man kom till akuten och ingen kunde svenska.. Fick typ i panik säga, MEN NÅN MÅSTE JU KUNNA!!! suck..

Börjar iaf tröttna på mitt stilla sittande liv en aningen. Jag vill ut och jogga, gå på bodycombat och jag är sugen på att dansa!!! De e skit trist att va typ "helt" stilla...

Igår låg jag och Jonas och kollade på tv och såg direktsändningen av Summerburst från Stockholm.. Oj oj va de drog i dans nerven!! De va där man skulle ha varit! Alltså var de nån som såg det? alla dansa och va GLADA.. Vilket party.. Där missade man nåt.. Men kanske man får ta igen de nästa år...
Såg även igår att Swedish House Mafia har en spelning i November.. Den skulle jag vilja på!! Måste sitta klistrad vid datorn när biljetterna släpps!=)

Nä kanske jag skulle forstätta med min kläd hög nu.. Få in allt i garderoben, så att de blir ordning och reda i min sommar garderob=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar