torsdag 7 mars 2013

1 vecka gammal <3

Idag blev Love 1 vecka gammal! Åh tänk att vi haft vårt lilla hjärta i 1vecka redan..
Vi kom hem från bb i tisdags. De va både läskigt och roligt.
Oh idag har vi varit till Marie på kalas å även tagit en premiär tur med barnvagnen hela familjen :) Love låg med stora ögon hela promenaden å såg så rolig ut.

Va även till sjukhuset å tog bort agrafferna efter snittet. Trodde de skulle göra jätte ont men de gjorde de inte. Tror man har gått på nå kärleks överflöd så man sluppit trötthet. Men nu börjar jag känna mig liiiite trött. Borde kanske gå å lägga mig tidigare på kvällarna..?!:)

Ska skriva en förlossnings berättelse sen när jag känner att jag har tiden oxå.
Hur som helst så var de himla skönt att ta en promenad idag. De va länge sen man kunde gå utan att få ont i bäckenet så de va riktigt härligt att komma ut.

Har lite ont ont efter snittet nu men de e nog för att jag tagit för lite värktabletter. Imorn ska jag ha berömda tider som jag tar de så att de blir någon ordning..

Men nu ska jag hänga upp lite tvätt. Sen blir de nog sängen...
Godnatt




1 kommentar:

  1. Själv orkar jag int va vaken längre än till kl 22... men oftast blir d runt 22.30-23 då lilleman behagar somna :P

    SvaraRadera