måndag 18 mars 2013

Älskade Love

Mammas å Pappas älskade lilla björnunge <3
Natten va sådär inatt.. Han vaknade lite tidigare å fler gånger och efter kl 5 blev han lixom inte nöjd å grät å böka på för i sängen. Så frustrerande när man e trött! Sen när han steg upp så tog de inte lång stund så sov han! Och oj va han har sovit idag.. Men nu har jag fått tios och råd. Har ju annars väckt honom på dagarn för att han ska sova på natten.. Men nu har jag fått råden att låta han sova. Så nu ska vi testa på de! Sover han så får hb sova så ser vi hur se går..

Ikväll har jag badat Love å de gillar hav.. Nu ligger han i famnen å har precis ätit.. Kollar då hans minspel.. Sötaste ungen när han ler i sömnen.. Han börjar bli rund om kinderna nu :)

Imorn får vi veta hur mycket vårt hjärta väger :)

Han ligger å sover så sött i man famn nu.. Tänkte om jag skulle testa lägga honom i hans säng, åtminstånde tills vi ska gång lägga oss.. Får se om de går. Vi upplever ibland att han kanske är rädd för mörkret.. Vi har ju en fin nattlampa å ja kan ju lämna teven på för den e han ju van me när han ligger gör nere me oss i soffan... Nå vi för se hur de går:)

4 kommentarer:

  1. Så mysig bild! Vilken lycka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan obeskrivlig lycka! OCh bara en massa kärlek =)

      Radera
  2. Jo de där e svårt med sömnen. Men här har också Melvin sovit vad han behövt. Står överallt att "låt barnen sova de tar den sömn de behöver och sover oftast bättre om de sovit bra på dagen " . De e nu runt 4 mån som vi börjat sova bättre här(mindre uppvak) .. Så nu äter m endast 1 ggn/natt med undantag förstås (nu kommer han väl äta 10 ggr här efter för att jag yttrat mig :p)

    SvaraRadera
    Svar
    1. LÄngtar lite efter att han bara skall äta 1 gång på natten.. Fast egentligen kan jag inte klaga på hur många gånger han äter för ca 3 gånger känns helt ok.. Men mindre ok att han då skall va vaken så länge efter andra matningen.

      Radera