lördag 9 mars 2013

Mitt lilla gulle!

Hehe först bilden visar va Love tycker om att få ytterkläder på sig.. Han tycker alltså inte alls om de :) min lilla söt unge.. Andra bilden visar hur han ser ut när han bestämt inte ska ha mer mat när mamman tycker att han borde äta lite till :) bestämd liten kille..
Å sista bilden är nu när vi myser i soffan till Melodifestivalen.. Vi vill ha hem pappan i huset som varit i Sverige idag.

Va har vi gjort idag då? Min lillebror Fredrik å han tjej å deras dotter har varit här idag å hälsat på idag å de har varit en riktigt trevlig dag. De va första gången som kusinerna Melissa å Love fick träffas... Å Love sov typ under hela deras besök!! Just typiskt :) tror han va vaken kanske 40 minuter under deras dag här..
Love har typ inte gjort annat än sovit idag.. Samma sak igår. Hoppas att han vill sova inatt! Börjar känna mig trött.. Snart blir jag väl en "sån" som går å lägger mig jätte tidigt! Haha till min fasa.. Men de kör väl va ett tag nu me avbruten nattsömn.. Eller ett tag.. Säkert ganska länge.

Ser att min Favorit Robin börjar få ganska bra me poäng nu!!:) hoppas han vinner!!! Nå de va dagen uppdatering..
Snart godnatt, bara mannen kommer hem :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar