måndag 4 mars 2013

Kärleken är obeskrivlig

Ja så är de! Kärleken är verkligen obeskrivlig.. Denna lilla underbara varelse bara är kärlek rakt igenom.. Tittar på honom å har svårt att ta in att han verkligen är här nu. Efter all väntan å längtan. Efter tårar å motgångar... Å nu har vi äntligen vår lilla underbara älskling hos oss! Han e de finaste jag sett! Söt som socker, med pussvänliga kinder som är svåra att låta bli:)

Snart blir ja hormonell känner ja :) gråtmild för att jag/vi har väldens finaste å vackraste barn (precis som alla mammor) Efter bara några dagar ute med oss älskar jag dig oändligt! Vi älskar dig oändligt!:) å jag kan bara sitta å titta på dig i flera timmar och beundra dig. Att ha dig i famnen är de mysigaste som finns, när du ligger ihop kurad som en liten groda på mitt bröst å ja hör dina små andetag!
Lycka å oändlig kärlek.
Jag Älskar dig så lilla Love! Du e de finaste vi har <3





10 kommentarer:

  1. Härligt!! Lovar att bilfärden hem från BB kommer att kännas helt annorlunda!! Världen har förändrats under tiden man varit på BB. Härligt att läsa om er lycka och det är som du skriver "kärlek rakt igenom". Kram Cindy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilfärden hem va läskig och första veckan hemma betsod av många tårar.. Lyckotårar och en känsla av overklighet.. Va han verkligen vår nu!! =)
      Så underbart!!
      Kram

      Radera
  2. Massor med grattisar! Nu längtar jag ÄNNU mera efter vår lilla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Å kanske på tiden med ett Grattis då! När skall ni få liten?

      Radera
  3. Å jag blir tårögd av ditt inlägg. ni e så värda detta!!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Jag blir tårögd när jag läser de igen =)så underbart att få uppleva detta. Kram

      Radera
  4. Så fina ni är och så värd all denna lycka :) Kramar på er !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! De känns så himla bra att de äntligen ville sig till slut! =)
      Kram

      Radera
  5. Oj så underbart!=)
    Känslan är obeskrivlig, så mycket kärlek. Han e fin er lilla Love!
    Ha de så fint! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen en obeskrivlig känsla! De absolut bästa och finaste i livet.
      Kram

      Radera