söndag 12 maj 2013

Morsdag!

 Idag har vi morsdag. Iaf i Finland/Åland.. Jag fick välja om jag ville fira svens morsdag eller finsk. Lika bra att fira den finska så blir man alltid påmind av tidningar och sånt när de är morsdag..
=)
Dagen till ära fick jag de jag tycker mest om.. Frukost på sängen =D
Blommor, present kort på Dimoda <3 Vi åkte alla 3 till Maxinge och tog en fika. Köpte hem pizza, kollade på F1 och sen blev den en liten promenad med hundarna... Tid med min lilla familj fick jag idag.. De jag värderar högst =)
Vi va oxå till Loves farmors grav allihopa och lämna en bukett blommor där..
Käns så ledsamt att dom aldrig får träffa varandra. Önskar så att dom hade fått gjort de..

Min lillebror Emil fyllde förresten 9 år idag! Stora killen!!

Nej nu skall jag gå och lägga mig.. Lägga en sist blick för dagen på vår fina lilla prins . <3




2 kommentarer:

  1. Kärleken lyser rakt genom dina bilder, otroligt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack =) De e känslan jag e ute efter med bilderna =) Jag har ju längtat sååå efter honom <3

      Radera