onsdag 1 maj 2013

Så va de helt plötsligt Maj!

Godmorgon världen, vilken underbar dag!:)
Solen skiner, Love va på sitt bästa humör när han vakna! Han är oftast glad när han vaknar på morgonen. De är så himla underbart att vakna till denna glada lilla underbara unge :) vem skulle inte bli glad av att se på honom! Just nu ligger han i min famn och se slocknat, han fick jätte ont i magen å kämpa en stund tills han till slut somna i famnen. Tar väl mycket energi när han får sådär ont skulle jag tro. Stackars liten :/ skulle snart behöva väcka honom.. Vi sov länge idag och han vaknade första gången vid 06.27 å ville ha mat! Han somna visserligen väldigt sent.. Men skönt ändå att han sen sov hela natten. Så då när han vakna fick han komma över till vår säng å få mat å sen somna han om igen.. Så vinster upp lite före kl 10 idag. Så att han sover nu när klockan är lite över 11 blir egentligen lite tokigt eftersom att jag vill att han ska sova i vagnen kl 12.. Helst... Men kanske de får bli kl 13 idag istället..
Mitt lilla älsklings hjärta! Jag älskar han så att de gör ont! Han e världens, världens finaste! <3


Igårkväll va de Valborg och vi åkte iväg på kvällen till Hamnbacka gänget å grillade lite korv på deras brasa. Å idag är de alltså 1:a Maj! Hjälp va tiden går snabbt! Den här tiden förra året kämpa ja med att få mig själv i bästa möjliga skick psykiskt och fysiskt för att öka alla våra chanser till en liten.... Och nu sitter jag är me vår lilla i famnen! :) hela förra året va en fantastisk resa... Å även om ja hoppades hade man väl inte helt vågat tro att de skulle gå så bra som de faktiskt gick! För de va en del stora bucklor på vägen.. Men allt gick å vi fick vår lilla guldpojke <3
Blir alldeles varm när jag tänker på de äventyr vi fick gå igenom.. För de e så jag ser de... Vårt äventyr som gav den absolut vackraste vinsten för allt kämpande..

Nej nu ska ja sluta va sentimental :) å se om jag får på vår guldgosse lite kläder.. Känns hemskt att väcka han.. Men ja måste nog de nu..

Ha en fin dag!



2 kommentarer:

  1. Jag blir att längta så otroligt mycket efter bebis när jag läser här <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att höra:) de e ju verkligen underbart att få vakna till en sån här glad liten kille! De värmer de lilla mamma hjärtat :) <3

      Radera