måndag 6 maj 2013

Mitt lilla barn..

 Tänk hur mycket man kan älska en sån liten människa på så kort tid... De e helt otroligt!
Har just suttit och lagt in bilder i datorn från 0-1 månad på Love... Å jag får ju tårar i ögonen direkt jag ser han som en liten nyfödd parvel =) fina fina barn.. Äntligen finns du hos oss! Jag får gråten i halsen när jag tänker på det..

Jag hoppas du alltid kommer att veta hur mycket vi längtade efter dig och hur mycket vi älskar dig nu när du är här!
Jag känner mig dock lite "chockad" över hur snabbt dom små växer och utvecklas.. De har gått så mycket snabbare än jag nånsin trott de skulle göra!

Men när jag tittade på bilderna.. Eller den absolut första bilden som är tagen på honom så vill ju tårarna bara spruta! De är så mäktigt!
Åh tänk om man kunde vrida tillbaka tiden, så att man fick uppleva vissa speciella ögonblick igen.. 

Nej nu är klockan massor, så nu skall jag krypa  i säng.. Får se när han vaknar inatt... Han har ju blivit jätte duktig å sova! typ 06.45 vaknade han förta gången "inatt" å ville ha mat.. Så jag passar på nu och njuter av lite mer sömn.. för man vet aldrig när de ändras..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar