måndag 20 maj 2013

Måndag igen då..

Helgen har som vanligt susat förbi me en väldig fart! I lördags hade vi lite ett vän par över och deras barn. De kollades på hockey för grabbarna.. Lite delat läger då dom heja på Finland och ha ensam på Sverige :) så de kändes bra att Sverige vann! :) de va annars helt galet varmt i lördags!!
Vi lagade lite middag tillsammans å sen blev de Eurovision.. Maten blev god och ja fick äntligen duka me mina fina mateus tallrikar <3

Love har fått öva på de här me napp i helgen.. Nån gång gick de, men han e ingen napp kille...

Idag har ja varit till församlingshemmet och kollat in deras lokal. Har ju bokat de inför Loves dop. Helst av allt skulle jag vilja ha dopkaffe här hemma! Men när man inte vet me vädret... Skulle ja garanterat veta att de blir fint och inte regnar så kunde vi va här, men om de skulle råka börja regna så får vi inte plats att va inne.. Men de finns ju vissa av mina släktingar som kommer från Sverige som inte sett hur vi bor! Å tiden är ganska knapp på dop dagen då jag bokat dopet så att mina svenska släktingar ska kunna komma över dagen... Men de skulle ju va kul att få visa hur vi bor!
Nå vi får väl se hur vi gör. Imorn ska ja till Jonas mormor å titta på dopklänning..


Nej nu ska ja se om ja kan släppa ifrån mig min lilla så att jag får lite egentid innan ja ska sova.. Godnatt på er!



2 kommentarer:

  1. Dom e så fina dom där tallrikarna! :) Fint med ute dop, håller tummarna för vädret!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för fint väder! Det är synd att man inte kan lägga in en beställning på vädret :)

    SvaraRadera