tisdag 12 juli 2011

Dagen som gick..

Dagen började ganska bra.. Skulle gå upp tidigt hade jag tänkt och jag hade bett Jonas att väcka mig., Men vaknade jag?? Nej, de gjorde jag tydligen inte. Men jag vaknade ju inte allt för sent av mig själv. Vaknade väl vid 9 typ. Steg upp och fixade lite jordgubbar och mjölk till frukost=) De var gott.. Sen tog jag mod till migoch gav mig ut på en promenad/jogging tur.. Men min skor är ju en street sko och den är ju helt platt så den passar ju inte att springa i. Och de känns kan jag ju säga. Så skall jag ge detta med löpning en chans så måste jag nog köpa mig ett par ordentliga löparskor. De värsta e ju att jag tycker att dessa skor är ju så GRYMT FULA!!! De finns inge fulare skor.. Jag vill verkligen inte ha sådana. Men jag får nog kröka på nacken och köpa mig ett par ändå.. As fula och as dyra är dom ju.. Usch..

De har börjat komma ärtor i mina planteringar oxå=) kul! Snart, snart kan man plocka och äta som=) så gott så gott..
Idag åt vi middag på Arken Garden. De är fint där, känns nästan som att man är utomlands. De va Jonas pappa som bjöd oss..
Medans Jonas i på "möte" så gick jag runt på stan. Försökte desperat få tag i en bikini.. De är de värsta jag vet, bh och bikini.. FÖR INGET PASSAR JU!!!!! Jag vill ha mindre bröst! Men efter att ha provat en si så där 15 stycken hittade jag väl en överdel som fick duga.. Inte väldens snyggaste kanske men inte heller världens fulaste.. Synd att den bara fanns i en färg annars hade jag köpt flera..

Just nu sitter jag med världens huvudvärk. Jag har nog kanske druckit för dåligt idag. Jag e urusel på att dricka.. Sista natten ledig nu förresten. Sen jobbar jag onsdag och torsdag natt. Sen har jag tagit tjänsledigt fredag lördag och söndag natt. Och sen på måndag börjar min semester på riktigt!!! Åhhhh va skönt det skall bli!!!!!! Inget planerat än så länge.. Kanske åker till Norrland och till farfar vecka 32... Får se hur de passar in..
Nä nu skall jag slänga mig på soffan och äta lite jordgubbar.. Vi har som sagt va massor med jordgubbar i vårt land. Man hinner ju inte ta vara på alla.. Synd.. Men men.. Ha en skön kväll nu!

1 kommentar:

  1. Tack ! Det är faktiskt en lite annorlunda lägehet och jag fullkomligt ÄLSKAR både planlösningen och den lilla trädgården utanför :)

    Jordgubbar är verkligen bland det godaste som finns ! Det ska vi mumsa på här oxå nu !
    Ha en myssig kväll...

    SvaraRadera