måndag 25 juli 2011

En sommar dag..

Tiden går så snabbt och jag hinner inte/orkar inte lägga in inlägg. Eller så orkar jag inte få in bilderna i datorn=) Men nu har jag fått in lite bilder så att att jag kan ta nya. Mina minneskort började bli så fulla=)

Här om veckan va jag barnvakt till Leo. Han och jag gick till hans Farmor och farfars strand och badade.. Hoho, full fart på den grabben=) Barn är ju så snabba.. Så de va springa runt där och plaska i vattnet.. De va en varm och skön dag...

Han va så snäll med mig så de gick bra att va barnvakt.. =)

Lill handen, skvätte runt vatten och lekte på.. Mysigt..

Och så lill foten i sanden.. När vi hade badat gick vi tillbaka till hans pappa, Jonas va där och hjälpte till med nå tak renovering eller va man säger..

På kvällen sen passade jag Leo igen när när grabbarna skulle spela fotboll.. Och vi hade de så mysigt i gräset.. Ungar e för härliga =) Och detta va en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar