måndag 11 juli 2011

Tur med motorcykeln


Igår kväll blev de en tur med motorcykeln, Jonas körde och jag satt bakpå. Så åkte vi till stan och åt middag. De är så himla härligt!! De känns så befriande på nåt vis.. Visst känner jag mig lite skraj då jag är rädd för att dö.. Eller kasnke inte dö, men att åka av så att man gör sig så illa att man skulle bli förlamad. De skulle ju inte va så kul.. Men jag försöker slappna av och njuta..
Och de va riktigt skönt.

Just nu sitter jag och väntar på Mikaela. Hon skall komma hit en sväng. Vem vet kanske vi badar lite.. ??
Har ju som sagt va inte tagit nåt dopp i år.. Skamligt med tanke på att det snart är mitten på juli!!! Sommaren rusar förbi i race fart och va har man hunnit gjort...? Inte mycket alls... Men nu är jag ju ledig sen jobbar jag bara onsdag och torsdag natt. Sen är jag tjänstledig fredag, lördag och söndag natt och sen på måndag så börjar min semester på riktigt!!!! Fyyy fan va skönt!!!!!!!! Då hoppas jag på fint väder hela min semester.. Tycker de har varit lite halv dåligt hittills. Visst har det varit bra dagar och sjukt varma dagar, men de har oxå varit många går dagar och mer regn än förra året.,. Visst är de väl bra med regn oxå för då torkar ju inte gräsmattan bort helt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar