måndag 11 juli 2011

Lite släkt på besök

I lördag hade jag lite släkt på besök. De va min moster och morbror (hennes man) Linn (mitt kusin barn) Rebecca som är min kusin och hennes 1 vecka gamla bebis Charlie. Sen kom även mamma och ena lillebror oxå.. Vi grillade lite korv med bröd..
Och efter de blev de kaffe glass och egenplockade jordgubbar! Jonas hade plockat dom=)

Rebecca och hennes lilla Charlie.. Guuud så liten han va, och då va han ändå lång när han föddes.. Så liten och söt va han,

Linn va duktigt och fick hålla sin kusin Charlie. Gullisar..

Mamma och lillebror kom som sagt över en sväng oxå.. De är inte ofta jag har så där mycket familj som hälsar på mig här på Åland.. Men de va trevligt.. Min moster och morbror och Linn skall jag väl träffa igen innan dom åker hem.

Så fint och mysigt.. <3

Tänk, 7 dagar gammal på denna bild. Svårt att förstå att man själv har varit så där liten nån gång=)
Han va så gullig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar