onsdag 14 december 2011

Första dagen på länge..

Detta saknar jag just nu... SNÖ!!!!

Nå ja nu till nåt annat lite snabbt.. Igår va jag till Mikaela på middag och sen va vi och kikade på lucia tåget och lyssnade på när dessa töser sjöng... De va kallt och blåsigt..
Så på kvällen när jag kom hem började jag känna mig sjuk, jag frös som ett djur.. Upp i sängen och la mig, bäddade ner mig med två duntäcken plus en filt.. Kroppen kändes het fast jag frös... Åh nej......!!
Vakande på natten och mådde skit, sved i näsan (brukar få så när jag e förkyld)
Men de har hållit sig ganska lugnt idag.. Jag mår inte så toppen bra, men jag har ingen feber men de e irriterat i näsan och halsen.. Detta kunde inte komma mer olägligt eftersom att jag skall börja jobba inatt efter en tids sjukskrivning.. Så jag har fan inte tid att bli sjuk nu... Absolut inte.. Så i med en massa C-vitamin och hoppas på att det inte skall bryta ut mer... Skulle ju va sjukt pinsamt om man blev sjuk nu när man inte varit på jobb sen nån gång i november..

På fredag morgon efter mitt natt jobb har jag tid för återbesök till läkaren.. Jag känner mig nervös inför detta... Men jag försöker att inte tänka allt för mycket på det.. Men jag kan ändå inte helt skaka av mig den oro jag känner.. Men det skall väl gå bra hoppas jag på..

Nä nu måste jag skynda mig.. Fixa mig inför natt jobb... Åka och handla lite.. Och ta in julgodiset som jag har ute på kylning..=)
Ha en fin kväll.

1 kommentar:

  1. Krya på dig nu! Ska hålla tummarna för dig att du bara får bra nyheter från läkaren på fredag!! Kram till dig!

    SvaraRadera