måndag 5 december 2011

Tränat..

Japp, idag tog jag mig iväg till Avancia.. När Jonas skulle och träna innebandy fick han släppa av mig på Avancia.. Har ju inte tränat varit där sen i våras (om man tar bort de gånger ja varit dit för att sola solarium) så jag kunde inte hitta mitt träningskort.. Men de va inte så svårt att få ett nytt.. M¨åste säga att jag e glad för att vi får gå billigare från jobbet dit.. Jobbet får betala 20euro varje månad för det där kortet.. Och jag behöver väl betala 25 då kanske varje månad.. Och det är helt ok..

Men iaf, jag hade bestämt på förväg att jag bara skulle cykla, inte ta i nåt i onödan som skulle kunna skada mig på nåt vis, va ju som sagt bara två veckor sen jag blev opererad.. Så cykla blev det..
Och tillslut blev de riktigt långt! cyklade 44km!! inte dåligt för att inte har rört alls på mig sen september, och att jag varit så dålig.. Så jag e skit nöjd över mig själv..
Bra jobbat Janni!!=)
Så nu längtar jag till nästa gång jag skall orka ta mig dit.. Fick bussigt ont i rumpan.. Men så småningom kan jag kanske gå vidare till crosstrainer oxå.. Men en sak i taget.. Och jag får va nöjd över detta!

Förresten!!! Ikväll kom de fösta snöflingorna för i år. Dock är det väl för varmt ute så det är ju inget som blir liggande på marken. Men jag va tvungen att gå ut och ställa mig och känna snöflingorna falla mot mitt ansikte.. Jag vill ha massor med snö nu.. Och så vill jag ha hem Mikaela.. Men hon kommer ju snart!=)
Godnatt

1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket för din rara kommentar om mitt vardagsrum, vad glad jag blir :) Ohh.. har vi likadant vardagsrumsbord, visst är det såå fiiint! Mitt är lite sönder här och där då det hängt med i många många år och i olika flyttar, funderar på att kanske måla om det faktiskt (självklart i samma färg då).
    kram!

    SvaraRadera