onsdag 7 december 2011

This is me!

Under tiden som jag mått som sämst nu hela November så har jag ju haft svårt att kontrollera mina känslor.. Gråtit hur som helst, när som helst och jag har haft svårt att stoppa det. Svårt att hitta nå glädje ämne. Jag har dom senaste åren varit bestämd i min åsikt i att man skapar sin egen lycka. Så att jag inte kunde kontrollera mina ledsna känslor blev ganska jobbigt.. Musiken har annars varit ett sätt ett drömma sig bort, bra musik gör mig på bra humör. Vissa låtar får mig glad, vissa får mig taggad, vissa får mig att känna mig piggare eller kanske snyggare=) Men jag kunde inte ens känna denna period att jag ville lyssna på musik.. Och fast jag försökte så mådde jag inte bättre.. Men jag visste innerst inne oxå att jag hade stängt inne en massa känslor alldeles för länge.. Så jag visste att jag behövde få känna mig ledsen ett tag även om de va jobbigt...

Men jag tror jag börjar få min glöd tillbaka. Idag har jag lyssnat på musik som får mig att minnas, och som får mig att tänka framåt och som gör mig glad.. Och de känns bra att jag har hittat det igen! SÅ idag när jag lyssnade på musik så lockade jag håret och piffade till mig själv lite.. Målade rött läppstift, lyssnade på musik och lockade håret=) kändes bra sen!! Men jag tog bort de röda läppstiftet sen och målade dit ett snyggt läppglans och satte ett guld glittrande diadem i håret.. Perfekt! Ibland gör lite så mycket...

Men nu tackar jag för mig och de är nog dax att söka upp sängen kanske.. Måste bara lyssna på en låt till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar