lördag 10 december 2011

 Julfint, ja de tycker jag väl. Julkänslor? absolut inte! Idag har det regnat och snöat, men e spelar ju ingen roll om det snöar när det ändå inte är minus.. Jag vill ha minus grader och massor med snö!! De blir såå trist när de är regn, grått och bara lerigt överallt!! Känns som att hösten varat en evighet! Men vi har väl blivit bortskämda med snö det två senaste åren. Då har ju snön kommit tidigt och det har varit massor med snö och de har varat i flera månader! sånt gillar jag....  Så snälla bli minus nu och låt mig får en massa snö!!!


Annars då, lördag idag. Jag har inte gjort allt för mycket för de e ju skit trist väder som sagt va. Man vaknar ju inte till när de e så grått och trist. Men ikväll skall vi iaf till Dinos och äta middag.. Gott.. Dom har alltid god mat... Men först skall de bli bastu här hemma... Få musklerna att slappna av lite kanske..
Nä nu orkar jag inte skriva mer, datorn är ju helt knäpp!!!!
Ha en trevlig lördag kväll.. De skall jag försöka ha!

3 kommentarer:

  1. Hur kan du inte ha julkänslor i ert underbara hem?? Så fint Janni! :D (men jo jag håller helt med dig, snööö!!)

    SvaraRadera