onsdag 21 december 2011

Snart jul..

Nu är det bara några dagar kvar till jul. Nån jul känsla har inte infunnit sig än. Jonas och jag var ut och letade efter en gran idag.. Blött och lerigt var det, lite skillnad mot förra året då de va ett snö paradis.. Men va kan man göra åt det? Inget.,. Får njuta av det mysiga inne istället.
Va ju till läkaren förra veckan oxå- Mitt återbesök gick riktigt bra och jag behöver inte va orolig längre.. En sten föll från mina axlar och äntligen får jag ta ett litet steg framåt.. De blir nog bra, de blir nog bra..

Hungrig som en varg är jag, bad mannen i huset att ta fram två kyckling fileer från frysen... De hade inte tinat när jag kom hem så jag la de i ett varmt vatten bad. Men innan jag öppnade påsen tyckte jag att det såg lite annorlunda ut, plus att de kände slite för två kyckling fileer.. SÅ när jag får upp påsen.. Va ligger då där?? Jo gris kotletter... Åhh=)

Snabbt fram med kyckling och hoppas jag kan få den att tina fort för nu e jag hungrig och de e snart jobb som gäller...
Har köpt en ny one tre hill box=) så nu har jag nåt att se igen..
Ha en fin kväll!

1 kommentar: