måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År. 2012

Ja nu var det ett tag sen man skrev igen. Julen den är över och förbi. Ingen snö fick vi heller. Jag var ledig och firade julen med Jonas familj i år.
Skall visa sen va jag fick u julklapp.

Fick ett efterlängtat brev hem oxå för några dagar sen.. =) Skoj..

Nytt år har vi oxå fått! Så nu är vi inne på 2012!!!
Jag hoppas verkligen att detta år blir bättre än va 2011 var.. För det va inte ett bra år för mig..
jag skall ha ett annat tänk, bli mer possitiv i mitt tänkade.
Men det känns inte som att jag vågar hoppas så mycket på 2012 ändå. För jag hoppades så på ett bra 2011 och de blev bara skit av allt. man får väl helt enklet se  vart detta år leder oss in i..

Nä nu skall jag sluta svammla..
Gott Nytt År på er alla

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År Janni!! 2012 kan inte annat än bli bättre än 2011 för er del! Kramar

    SvaraRadera