tisdag 31 januari 2012

Tulpaner.

 Fick tulpaner av Jonas igår.. Och idag när solen har lyst som mest fick jag för förtsa gången en längtan efter vår-. Jag fick ett sug för nya gardiner, ny löpare till köksbordet, kanske lite nya kuddar till soffan.. Jag/vi har ju fortfarande inte plockat undan julen här hemma=)
Kanske de börjar bli på tiden?! Men jag tycker ju att det är så mysigt.. Men de e ju fint med vår oxå.. Snart e de ju jul igen=)

 Så nån dag snart plockar jag väl bort julen. Måste bara tvätta min köksgardin.. Skall även se om jag kan hitta andra gardiner till vardagsrummet och där matbordet står..
=)

 Så  fint så..
Nä nu skall jag gå ut och gå en promenad med Jonas och hundarna. Sen fixa middag.. Lax i ugn och sallad. Sen skall jag på  Bodycombat med Mikaela.. Får se hur det går..=)
Men nya livet har ju börjat (igen) så nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar