onsdag 4 januari 2012

2års förlovnings dag.

 01.01.10 är datumet som vi förlovade oss. Fick en ask i handen precis innan tolv slaget, och ringarna åkte på efter tolv slaget. Jag älskar min ring och jag älskar min karl. Förra året så jobbade vi båda två natt och så även i år. Så det nya året firades in på jobb på olika ställen.. Men när jag kom hem från jobbet, så va detta på golvet, blommor, tidningar och en serie=) dock hade jag redan köpt one tre hill själv så de skulle jag få byta ut=)





Så det blev Gossip Girl. En serie som jag aldrig sett tidigare så jag hoppas att den är bra så att jag har ett bra tidsfördriv då jag har de lugnt.. Så tack för det min kära J.=)
Dock hoppas jag att vi nästa år kan få va lediga nyår och fira det tillsammans på riktigt..! Eller nu har jag jobbat två nyårsafton så jag tänker inte jobba ett tredje år! Nån rättvisa måste det va fast man har rullande schema på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar