måndag 23 januari 2012

Så var helgen över.

 Så va helgen över för denna gång. Ledig har man varit och är ledig några dagar till=)
I Fredags va Marie, Stefan och Leo hit på lite fredagsmys. Vi åt tacos och bara hade de gött. Sen bjöd dom på en god efterätt. Mysigt att bara hänga lite med vänner.
I lördags hände väl inte allt för mycket.. Tog de lugnt... Tittade och beundrade snön=)

Idag (söndag) så kom Marie hit med Leo och så gick vi en promenad, de va skönt. Prata om allt möjligt, fick lite motion och de snöade så fint när vi gick. Lagom rosiga om kinderna när vi kom in för att dricka en kopp te och ta en smörgås.
Fick oxå en fin fråga idag som gjorde mig alldeles varm om hjärtat..

Denna vecka som kommer skall jag hur osm helst försöka planera lite.. Fick det i uppgift av en dam som jag går och pratar med.. Schema lägga mina dagar lite. Viktigt att jag gör nåt varje dag som jag tycker om. Så det skall bli spännande och se hur jag lyckas med det.. Jag e ju inte direkt en schema person. Mer en : ta de som de kommer person.
Men men nån gång kanske man kan ändra sig.
Nu skall jag nog hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar