onsdag 4 januari 2012

Stormar på bara!

 Ja så var det återigen storm. Det var varit många stormar denna "vinter".. Men inatt hade vi nog tur. Ni ser ju var trädet har fallit! och där stor den grå mondeon parkerad. Tur att "staketet" höll så att de inte föll på mondeon!! De hade ju varit lite ledsamt!

Så idag har det varit en riktig inne sittar dag.. Sov en längre stund idag eftersom att jag skall på natt jobb.. Efter att J varit in och fikat blev de en tur till sängen och invigde nya Dvd spelaren med filmen smurfarna.. Dvd spelaren va en julklapp!=) De va skönt att ligga i sängen och slappa och kika på film..  hehe..
Nä nu skall jag fortsätta städa upp lite här hemma..
Ha en bra dag i regnet!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket :) Här har det stormat som bara den inatt och jag såg förut när jag gick förbi skogen här hos mig att många träd hade fallit. Så mysig den bilden var med hunden och katterna :)

    SvaraRadera