måndag 9 januari 2012

En vacker Januari dag.

Idag har solen strålar lyst över vår by. De har varit så himla fint väder! Jag och Jonas tog med hundarna och gick på en promenad. De va skönt.. Lite snö har vi ju fått oxå.. Inte mycket men de där lilla vi fått gör ändå en stor skillnad. Så jag njöt..
Idag har jag försökt städa och tvätta lite här hemma.. Julen skall ju plockas bort snart. Mne jag tror att jag även i år har den längre än man ska.. Jag tycker att det är så mysigt och fint inne. Jag vill inte ta bort de.. inte än...

har även bestämt mig för att lära mig min system kamera ordentligt nu.. Lärde mig en ny grej idag så nu har jag plockat fram instruktions boken, så här skall de börja pluggas!! vill gärna ha fint väder imorn så att jag kan övningsfota lite=)

Nu skall jag leta upp ett recept på fisk soppa. De skall bli dagens middag och sen grädda lite bröd till.. Mums! Eller jag hoppas att det skall bli mums=)
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar