tisdag 31 januari 2012

Godisförbud till 1:a April.

Ja idag börjar mitt och Mikaelas godisförbud som skall vara i 2 månader.. Med undantag för min Österrike resa! När man har semester måste man få unna sig saker om man känner sig för.. Skall ju till Österrike i Mars..
Men nu jäklar skall vi köra=)
Vi skall ju va brudtärnor i sommar så då gäller det att ligga i! De skall bli kul...

Idag är det super fint väder. Jag borde verkligen gå ut... Men jag mår inte riktigt bra idag.. Kanske de känns bättre om jag får lite sol och lite luft.. En liten stund borde jag iaf ta mig ut...

Men som sagt idag börjar mitt godisförbud... Hejja på mig.. Detta blir nog bra det=)

1 kommentar:

  1. Tack för att du talade om hur det gick till när du döptes, det var intressant då jag bara varit med på dop för bebisar. Vad roligt att du ska bli gudmor, grattis! Själv blev jag gudmor åt min brors lilla flicka för några veckor sedan och det är allt en stor ära att bli det :)
    kram

    SvaraRadera