måndag 23 januari 2012

Kanelbullar..

Ja idag var min första dag som jag hade gjort upp ett dags schema som jag skall följa.. Och idag gick det bra att följa det jag hade planerat. Får se hur det blir imorn.
Jag gick iaf upp tidigt idag.. Gjorde ett försök till att baka kanel bullar.. Dom vart helt ok, men jag borde haft lite mer kanel. Så nu har jg ahaft användning för min köksmaskin som jag fick i julklapp av Jonas.
Sen hade jag min vän Tiina på besök, lite kaffe och bulle och en massa prat och allt möjligt. Det är så skönt att ibland få prata med nån som verkligen förstår hur man tänker och vilka känslor man kan ha. Så det va ett trevligt besök. Fick lite hjälp med datorn oxå.. 

Sen va Jonas och jag till stan och fixade reg. plåtar till "nya" bilen. Så nu har vi åländska brickor på bilen och vi står nu båda som ägare till den..
Sen tog jag mig i kragen och for på ett Zumba pass! Hade glömt hur kul det va nästan. Men de är viktigt att de är rätt ledare.. Hon som va idag är ganska enformig så jag tröttnar snabbt.. Men de va skönt att få det gjort..

Ikväll har jag gjort ett försök till att uppdatera min Iphone. De gick väl sådär kan jag säga! All min musik jag köpt är borta! Eller jag hittar den iaf inte. De va ett tag som allt typ stod på arabiska eller nåt sånt.. HJÄLP!!
Men språket är nu på grej. Nu är det bara min musik jag vill ha tillbaka!! Jag måste ha den!! De e ju typiskt att just de som kostar skall försvinna. Men får se om T kan hitta den. Hon skulle ta sig en titt imorn. Och de tackar otekniska jag för =)

Imorn skall jag förretsen.. Hör och häpna åka till stan och träffa en präst! Och prata religion.. Får se va det blir av det här. Hehe...
Nå det var väl min dag då... Kanske dax att krypa i säng.. Skall upp tidigt imorn och gå ut med hundarna innan mitt besök till prästen..

1 kommentar:

  1. Ja det är skönt att få prata av sig och vi har ju nästan varit i samma situation så att säga..
    Ja vi ska se idag nu då om jag kan hjälpa dig ;) Förstår att du inte vill uppd. din telefon när det bara jäklas! Men vi ska hoppas att vi får det på grej idag!
    Ses senare.. och lycka till hos prästen!
    kram

    SvaraRadera