måndag 9 januari 2012

Tjejkväll..

 I lördag var jag på lite tjej partaj hemma hos Mikaela.. De va trevlig.. Dock lite väl mycket alkohol kanske.. Undrar varför man utsätter kroppen för sånt.?? Nej usch.. Nu får det va nog.. Nästa fylla... i sommar kanske?

Vi va iaf en sväng till Dinos, och sen resten av kvällen va vi på Kino..
Söndagen status.. Inte allt för bra... rörde mig så lite som möjligt.. Lyckades tappa bort min telefon.. Jag ringde till den men kunde inte höra den.. Letade som en tok. (tyckte jag) men sen hittade JOnas min telefon.. hag hade lagt den på laddning, fast inte stöpplat i den i väggen.. Och så låg den bakom min högtalare.. Men konstigt ändå att jag inte såg den för den låg ju typ brevid hemtelefon och jag tog ju hem telefonen för att ringa mobilen.. Suck=) inte lätt alla gånger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar