måndag 30 januari 2012

Dop och konfirmation!

 Ja idag har jag då blivit döpt och konfirmerad! Jag gick ju av mitt vak imorse och tänkte bara sova nån timme.. Men så blev de ju inte, Jonas ringde och väckte mig kl 16!! Då fick jag bråttom!! Prästen skulle ju komma kl 18 och jag visste inte var mina kläder va, jag skulle ha bakat för att bjuda Marie och Mikaela som var mina vittnen på fika.. Men istället fick de blev köp fika.. De gick väl de med=)
Men dopet gick bra och prästen var lättsam. Så det gick smidigt. Så nu var det gjort..


 Detta fina halsband fick jag va Marie, Stefan och Leo. En liten skyddsängel..

 Jag har länge velat ha ett sånt halsband men inte kommit mig för att köpa ett.. Men nu fick jag det.. Så fint!

Så tack Marie och Mikaela för att ni kom hit och var vittnen på denna dag.
Så nu är det fritt fram att bli gudmor=)


Så det var min dag.. Imorn är jag ledig.. Vilket är skönt! Jobbar bara två nätter denna vecka. Onsdag och torsdag natt.. Sen får jag va ledig 5 igen! Underbart.

Och idag fick även min vän 2 små bebisar.. SUPER GRATTIS till er!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för din fina kommentar om min säng :) Ohh.. har du blivit döpt + konfirmerad, grattis får jag ju säga :) Måste fråga, hur går det till när man blir döpt då man är äldre?
    kram!

    SvaraRadera