onsdag 4 januari 2012

En tjej dag.,

Förra veckan på onsdagen hade jag och Mikaela en riktig tjej dag. Vi åkte till Avancia och tränade lite, hennes syster Johanna va oxå med då. Sen for vi hem till Mikaela och fixade oss klara för ett bio besök.. Bion började redan 15.45!! Kan ju säga att de inte va mycket folk på bion. Jag och Mikaela va dom enda som hördes skratta.. Hmm=) Vi såg New Year´s Eve.. Den va nog helt bra! Mysigt att lyxa till de med ett bio besök mitt i veckan.
Efter bion åkte vi hem och beställde varsin pizza och for hem till henne och käkade.. Sen satt jag där och drack kaffe och snackade innan jag var tvungen att starta mitt natt pass på jobbet.
Så det va en riktigt bra dag!
På lördag skall vi ha en tjej kväll hos Mikalea, några tjejer, lite vin och ost och kex kanske.. Låter som en bra ide..

Och jo förresten idag startar mitt godis förbud! Jag skall va i god skick fysiskt och psykiskt har jag bestämt mig för nu! De är viktigt.. Kanske jag tar mkig en sväng om på crosstrainern innan jag skall på natt jobb =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar