torsdag 26 januari 2012

Tröttare än tröttast!

Ja usch va trött jag är! Inatt på på jobbet var jag så trött att jag nästan hade kunnat somna stående..Fattar inte varför jag e så trött. Tycker ändå jag har sovit bra dom här nätterna när jag varit ledig. Fast däremot så har jag ju försökt lägga mig tidigare för att stiga upp tidigare.. kan va där kroppen säger nej nu när jag börjar vaka. Har ju 5 nätter nu, men bara 4 kvar. Innan jag åker till jobbet idag skall jag åka och hälsa på Fanny som är på ön.

Jonas väckte mig vi 14.20 och hade fixat lite fika..   En kopp kaffe och lite frukost satt fint, sen gick vi på en promenad i skogen med hundarna. De va skönt men inte fick det mig att vakna för det=)
Nä om jag skulle föna håret och klä på mig så att jag kommer i iväg.. Kommer aldrig den tid jag säger att jag skall komma.. Suck.. När skall jag lära mig.
Nä men ha en fin kväll., jag e avundsjuk på alla som får sova inatt. Hade gärna lagt mig nu och sovit till imorn.. Men icke...=)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket :) Ohh.. jag var med trött inatt, nästan så att jag somnade ståendes med^^ jobbade natten inatt också. Hoppas du får en bra natt på jobbet inatt
    kram!

    SvaraRadera