onsdag 1 februari 2012

Bodycombat...

 Titta va fint de va idag när vi va ut på en promenad med hundarna.. hade bara mobil kameran med men de blev ju fina bilder ändå=)
Ser så häftigt ut med isen tycker jag..

 Jag litar inte på att isen håller.. Min man får inte gå längre=) Då blir jag nervös... Men det var riktigt skönt med en promenad!! Ocå så härligt när man kan göra det tillsammans..

Efter promenad och middag åkte jag till stan. Där väntade ett träningspass på Avancia.. Idag tog jag Bodycombat. Mikaela och Johanna va med.. Och de va faktiskt jätte kul! Och skönt! Det där måste jag göra igen.. Men jag misstänker att jag kommer att ha ont imorn... För jag känner redan av det.. Men det e väl bara bra det, så vet man att man gjort nåt bra.
Nä nu skall jag slänga mig i duschen och sen krypa i säng..
Skulle vilja somna med min kära... Men som sagt vi jobbar så olika när vi båda jobbar natt=( Så det kan kännas lite tråkigt ibland... Men man får stå ut..
Nej nu blir det godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar