måndag 13 februari 2012

En söndag på Hamnbacka!

 Ja i söndags blev det inte mycket sömn efter mitt vak.. 4 timmar sömn sen va jag klar vaken. Men jag var oförskämt pigg hela natten på jobbet sen ändå.
Så va gjorde jag då jag steg upp? åt lite frukost sen for jag till Gänget på Hamnbacka. Där eldades det för fullt och Marie hade bakat semlor (fastlagsbullar)
Jag kan ju inte säga att jag bidrog till  nån eldning men sällskap kanske, haha=)
Men det va himla mysigt och skönt..

 Snöade ett tag och så var det plus grader.. Eller nån plus grad va de väl. När den sen hade eldats en stund så blev de korv grillning. Konstigt att allt e så gott när man äter det ute.=)

Så min söndag va riktigt bra. Jonas kom oxå dit efter sitt jobb. Så de va en riktigt trevlig söndag med en massa trevligt folk!
Vill göra om det snart=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar