onsdag 8 februari 2012

Onsdag.

Gårdagens träning gick ganska bra.. Herre gud va slut jag va. Svettades som jag vet inte va, men de e ju bra. Idag har jag inte alls sån träningsvärk som jag hade sist..! Den va nog påtaglig.. Men idag känns de riktigt bra..
Ikväll skall jag ju som sagt va prova på Sh´bam.. Nå dans grej om jag försttt det rätt. Kan behöva ladda med positiv energi inför mina vak nätter som börjar inatt.
Hoppas att det är kul. Mikaela skall oxå gå. Så de blir nog bra, då peppar vi varandra!
Torsdag får bli min vilodag, lördag och söndag oxå tror jag.

Idag lagade jag omelett för första gången. De blev med skinka, tomat, färsk spenat och fetaost.. Och det blev nog ganska gott faktiskt. Så det fick bli dagen fika/lunch. Bättre än smörgås tror jag väl=)

Sitter och lyssnar på melodifestoiveln på retv, Har väl spelat upp Lorrens låt hundra gånger.. Men gud så jag älskar den låten..
Nu tror jag att jag skall börja med middagen, den tar lite tid. Men de får bli tidig middag idag när jag skall träna. Hinner ju inte hem emellan då jag skall på jobb sen..
Ha de bra alla där ute..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar